نقد مطالب مستهجن در ایتا

 

برخی کانالهای ایتا برای نقد مطالب مستهجن اینستاگرامی، همون کلیپ‌هارو تو ایتا منتشر میکنن و نقد میکنن و یه جمله‌ هم میگذارن اولش که اینجا تایلند و ترکیه نیست، اینجا ایران اسلامیه، یا داد میزنن وای چقدر فضای مجازی ولنگاره

جالبه برخی از این دوستان سال‌هاست میگن اینستاگرام باید جمع بشه و خودشون هم داخلش فعال نیستن ولی تازگی بدترین و زردترین کلیپهای اینستاگرامی رو تو ایتا منتشر میکنن. کار این دوستان به‌مراتب بدتر از اون پیج اینستاگرامی هست.

چرا؟

چون من مادر به فرزند دانش‌آموزم، به نوجوانم اجازه دادم بیاد تو ایتا فعالیت کنه، چون فضاش سالمه، و هیچوقت اجازه نمیدم تو اینستاگرام فعالیت کنه. وقتی این کانال‌ها محتواهای اینستاگرامی رو تو ایتا منتشر میکنن، عملا کار والدین رو به باد میکنن. اگه ایتا جلوی این کانالها و انتشار این مدل مطالب رو نگیره، ایتا چندوقت دیگه میشه مث تلگرام و اینستاگرام و فضاهای دیگه

شماهم اجازه ندید این کانال‌ها فضای ایتا رو به این سمت ببرن، هروقت مطلب نامناسبی که اشاعه فحشا میکرد دیدید اولا به خود کانال انتقاد کنید و بعد به گزارش ایتا پیام بدید ( @report) تا باهاشون برخورد کنه و پست رو پاک کنه.

جالبه این کانال‌ها دائما از ساماندهی فضای مجازی صحبت میکنن، درحالی‌که اگه قرار به سامان دهی باشه اول باید همین کانالهای ایتارو ببندن که با توجیهات شرعی محتوای حرام به خورد مخاطب میدن. گناهی که با توجیه شرعی آدم مرتکب میشه، خیلی بزرگتره

آخه خیلی عجیبه، اینستاگرام فیلتر شده، میرن محتوای فاسد تو فضای فیلترشده که باید با فیلترشکن و باکلی زحمت بهش رسید رو میارن تو فضای پیامرسان ایرانی به راحتی دراختیار مخاطب قرار میدن.

قطعا بعد این مطلب بنده یا شروع میکنن به تخریب، یا آوردن توجیهات مختلف برای مطالبشون. توجیهاتی مثل مطالبه‌گری و این عبارات دهن‌پرکن، درحالی‌که کار حرام با این توجیهات حلال نمیشه. جالبه تو خود اینستاگرام زیر این کلیپها که ولنگاری در رابطه دختر و پسر و کلا فساد رو رواج میده افراد غیرمذهبی میان نظر مخالف میگذارن، یعنی اوناهم معترضن، بعد این دوستان اون محتوا رو میارن به خورد بچه‌های پاک و معصوم ما در ایتا میدهند.

نگذارید فضای سالم ایتا خراب بشه …

 

 

 

 

 

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.